Вивіски, навігація

 

ТАБЛИЧКИ НАВІГАЦІЯ

Цей розділ загалом належить до засобів комплексної організації рекламного простору в приміщеннях магазинів, офісів і торгових центрів. Процес впливу на цільову аудиторію не припиняється з того моменту, коли відвідувач переступає через поріг торгівельної точки. Навіть навпаки, інтенсивність реклами на квадратний метр внутрішньої поверхні збільшується, так само як і кількість товарних пропозицій. Перед кожним магазином і торгівельним центром стоїть важливе завдання, яке полягає в тому, щоб відвідувач вибирав правильні маршрути руху, легко орієнтувався в просторі супермаркету і міг отримати максимум необхідної інформації. Якщо спростити формулювання завдання інтер'єрної реклами, то його можна висловити всього двома словами: навігація та інформування. Засоби інтер'єрної реклами, за правильного, професійного підходу можуть допомогти вирішити поставлене завдання. Серед елементів зовнішньої реклами можуть бути куточки споживача, міні-вивіски, різноманітні інформаційні панелі, підлогові та стельові вказівники, штендери, наклейки тощо.
 
Основні елементи інтер'єрної реклами:

Таблички.

Вони можуть виконувати роль вказівників напрямку руху до певного об'єкта, відділу всередині магазину або торгового центру. Також таблички можуть виконувати інформаційну роль: режим роботи магазину/відділу, зачинено/відчинено, вхід/вихід, сервісні та службові приміщення, навігація по товарних відділах і в прикасовій зоні. Виконуються таблички, як правило, із пластику, акрилу, композитного матеріалу з нанесенням повнокольорового зображення або аплікації самоклейною плівкою. Розмір визначається відповідно до умов розміщення, цільової спрямованості та технічних вимог до матеріалу.

Світлові елементи.

Елементи внутрішньої реклами за бажанням і необхідністю можуть бути виконані за технологією lightbox (світловий короб). Як зрозуміло із самої назви, ці об'єкти мають внутрішнє підсвічування і виконуються у вигляді короба, що має, як правило, кілька рекламних поверхонь. Підсвічування виконується в основному флуоресцентними лампами або світло-діодними модулями. За своїм призначенням вони часто нічим не відрізняються від елементів з розділу «Таблички», але з іншого боку, зазвичай, світлові об'єкти інтер'єру більші за розміром і сильніше виділяються на загальному тлі завдяки підсвічуванню.

Світлові елементи інтер'єрної реклами можуть бути підлоговими, настінними або стельовими.

РВФ «ФАРТЛАЙТ» має великий досвід у виконанні елементів інтер'єрної реклами. Наші фахівці для вас оберуть найкращі позиції розміщення, створять креативні макети, виконають, встановлять і підключать внутрішні конструкції. 100% гарантія та післягарантійне обслуговування.